marți, 19 aprilie 2011

Preluare: noul site Bledea.eu e "ONLINE"!

Site-ul de servicii multimedia bledea.eu a primit o noua infatisare. Primavara i-a adus o interfata mult mai “jucausa” si mai usor de utilizat. Creatiile video, foto si audio sunt upgradate, iar partea de design (grafica) s-a diversificat. De la materiale de print pana la un simplu banner online, serviciile bledea.eu vin sa-ti ofere exact ceea ce-ti doresti. Modificari au existat si la “identitatea vizuala” a bledea.eu. Logo-ul a fost ajustat http://www.blogger.com/img/blank.gifdupa noile trend-uri in materie de culori web, iar prospetimea si relaxarea folosite in customizarea site-ului te invita sa te ratacesti cateva minute prin paginile platformei.

Citeste continuarea pe BLOGUL bledea.eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu