marți, 26 mai 2009

In asteptarea trenului pierdut

Weekend-ul trecut am fost plecat pana "undeva". Cu trenul. Am ajuns cu bine. La intoarcere...tot cu trenul, doar ca l-am pierdut. Am ajuns in gara la 3 minute dupa ce plecase. Stiind ca ocoleste niste localitati, am mers cu o masina pana intr-o comuna pe unde trecea la un moment dat minunatul tren. Am ajuns in gara din comuna si-am asteptat vreo 20 de minute. A venit trenul! Aveam loc la cuseta (daca e relevant - nu mai merg cu nasul :). Vagonul "cuseta" era chiar in fata, iar eu eram pe la jumatatea trenului. Logic, am urcat in vagonul din fata mea. Era de clasa a II-a. Cand am incercat sa trec de usile de legatura dintre vagoane...teapa...erau inchise! Am asteptat urmatoarea gara, am sarit din vagonul de clasa a II-a si-am alergat ca disperatul pana la "vagonul cuseta". Cand am dat sa urc scarile vagonului, am observat ca e o distanta maricica intre sol (peron nu era) si prima scara dar imi doream cu toata suflarea sa urc in respectivul vagon, doar aveam bilet acolo. Am pus piciorul pe scara...in urmatoarea secunda am auzit un zgomot ciudat. Mi s-au crapat "treisfertii". Morala e (cred) ca n-are rost sa alergi ca disperatul dupa un tren, ca pana la urma il astepti intr-o alta gara...si te plictisesti!

Un comentariu:

  1. foarte tare :)):)) am patit si eu ceva de genul asta...de fapt, cred ca de mai multe ori :))

    RăspundețiȘtergere