luni, 27 iulie 2009

Want milk?!

Intrebarea din titlu "reflecta" o reclama americana la produse lactate (lapte, de facto). Am vazut respectiva reclama cu mult timp in urma, dar mi-a ramas in minte. Probabil si domnita din reclama era o mare consumatoare de lapte, cel putin asta am inteles eu din bustul dumneaei. Problema mea tine de "branding". Americanii il fac intr-un fel...incat produsul sa-ti ramana in minte. Dar e vorba de-o amintire placuta. Sa vedeti peste ce-am dat...din greseala. O pseudo-reclama la "un lapte" comercilizat si-n Romania. Tnuva - acesta este produsul...venit tocmai din "ugerul" israelian. Pe langa faptul ca numele laptelui suna foarte ciudat (relativ incomod de pronuntat), in masinile companiei sunt dovezi ale celor care au avut curajul sa guste produsul. Vai de ei cum arata! :)
* P.S - era o gluma, nu stiu cum e laptele de la tnuva, insa iaurtul cu fructe e delicios ;)

Un comentariu:

  1. Sa inteleg ca alea erau fetele unor oameni care au baut acel gen de lapte. Foarte tare!!!!
    O sa tin minte si o sa beau si io lapte (iaurt) de ala. Asa, cel putin, nu va mai trebui sa merg niciodata la cosmetica...hi, hi, hi.

    RăspundețiȘtergere