joi, 22 octombrie 2009

Tot antena3.ro, alt hacker

Intr-o seara a anului 2006... sau 2007 am intrat pe site-ul antena3.ro pentru a vedea ce-i nou. Ce sa vada ochii mei pe prima pagina a site-ului de stiri?! Nimic altceva decat o veverita care-si rupe blanita si din piept ii rasare stema lui Superman. Nu stiam ce s-a intamplat, credeam ca este vreun articol ironic...dar dupa ce m-am uitat in titlu am regasit un cuvant obscen in exprimarea "greoaie". Atunci mi-a picat fisa ca este vorba de un atac online la adresa siteului voiculescian. Prima reactie...am dat "print-screen" si-am salvat poza in calculator. Acum vine povestioara interesanta: probabil va intrebati de ce am venit dupa "X" ani sa fac aceasta "mare dezvaluire". Poza a fost salvata intr-un calculator pe care-l aveam atunci (de fapt era al fratelui meu). De abia acum am reusit sa pun mana pe aceasta poza...pe langa altele din trecutul meu.
* ATENTIE - in continutul fotografiei se regasesc cuvinte obscene!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu