marți, 19 aprilie 2011

Oferte DE NEREFUZAT - bledea.eu

Bledea.eu isi scoate in lume ofertele. Caldura primaverii aduce la iveala extraordinarele propuneri pe care site-ul de servicii multimedia le are in tolba. Daca ai vreun prieten/ cunostinta si stii ca are nevoie de unul dintre serviciile pe care bledea.eu le ofera, nu ezita sa-i recomanzi oferta mea. Vei avea doar de castigat! Pentru fiecare contract realizat cu o companie/ organizatie, primesti pana la 15% din valoarea totala a serviciului prestat de bledea.eu. Suma iti va fi achitata integral in momentul cand clientul efectueaza plata. O alta super-oferta bledea.eu vizeaza organizatiile neguvernamentale (ONG-urile). Fiecare fundatie, asociatie, alianta, federatie si institut din Romania beneficiaza de o reducere de 10% din costul fiecarui serviciu contractat. Bonificatiile nu se opresc aici. Cu cat perioada derularii unui contract este mai mare, cu atat reducerea este mai consistenta. Daca nu ti-am starnit interesul, te anunt ca toate tarifele bledea.eu sunt negociabile! Pentru ca oferta sa beneficieze si de desert... in momentul semnarii unui contract, consultanta oferita de bledea.eu este complet gratuita. Daca vrei sa afli mai multe despre serviciile de grafica, video, foto, audio si PR pe care le ofera bledea.eu intra pe www.bledea.eu. De asemenea poti trimite un mail la comenzi@bledea.eu pentru a cere mai multe informatii. Totodata ma gasesti si pe Facebook, Twitter sau LinkedIn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu