miercuri, 25 noiembrie 2009

Am primit Scrisoare de la Mosu' !!!

Stand frumos la birou (la munca), dupa ce-am mai aruncat un ochi pe "noutatile" din societatea romaneasca, ma uit in Inbox sa vad daca am primit vreun mail important/nou. Cand ma uit mai atent, ma bufneste rasul. Nu-mi venea sa cred. In Inbox-ul meu era un mesaj de la "Mos Craciun", iar "subject-ul" era "Scrisoare de la Mos Craciun" !!! Ce chestie...pesemne stie mosu' ca am fost cuminte anul asta. Dar nu! Dezamagirea a aparut pe fata mea in momentul citirii mesajului...care suna ceva de genul: "Scrisoare personalizata de la Mos Craciun! Fericirea copilului tau este si fericirea ta! Fa-l fericit cu o scrisoare direct de la Polul Nord, semnata chiar de Mos Craciun..."

Mosul a gresit "cosul"...dar de fapt, ma pot considera pe mine insumi COPIL (oare primesc ceva?!)

Pana la urma mi-am dat seama ca mailul era de fapt o reclama la un site.

Oricum, nu plangeti, poate la voi vine Mosul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu