miercuri, 25 martie 2009

Client de Romania

Mi s-au terminat cartusele la mizeria de imprimanta. Pentru a le schimba (pentru ca la “desteptele” imprimante Epson nu se pot incarca) ar fi trebuit sa dau o caruta de bani, mai exact 260 ron. Cam atat a costat si imprimanta. In fine, a inceput marea distractie a cautarii cartuselor compatibile, dar mai ieftine – bineinteles. Dupa 7 mii de cautari pe google, intrebat cunoscuti, colegi de serviciu…am gasit un magazin aflat tocmai la mama calului turbat…langa Liberty Mall. Teoretic treaba era pe jumatate rezolvata. Sun la firma, o tanti imi raspunde, o intreb daca are cartuse pe stoc, imi spune ca are…intreb pretul…WOW – 3 seturi la 150 ron. Zic…super afacere. A doua zi iau banutii in borseta si ma duc cu bucurie-n suflet ca o sa-mi mearga aiurita de imprimanta din nou! Am ajuns (cu greu) am dat banii, tanti mi-a facut factura, am luat cartusele si fugi acasa. Sper ca va dati seama ca respectivele cartuse erau niste chinezarii, dar la banii aia merita sa dau print-uri la "vrajeala", gen “Pana Mea”. Odata ajuns acasa, las toate chestiile si m-apuc sa montez cartusele. Ce sa vezi?! Tampita de imprimanta imi spunea ca disperata ca ei ii trebuie cartuse originale Epson. Nu vroia sa-mi recunoasca chinezariile. Of, Of, Of…si da-i telefoane, era seara; il sun pe frate-meu, nu stia ce-i de facut; mi-l da la telefon pe un prieten de-al lui, mi-a explicat si el dar nu am reusit s-o fac sa mearga. Imi venea sa-mi bag picioarele si s-o arunc de la balcon, s-o folosesca maidanezii pe post de cusca. Ziua urmatoare sun in disperare la firma respectiva (cei cu cartusele). Imi raspunde o tanti…ii spun problema mea de cetatean care tocmai “aruncase” niste bani de-a moaca. Imi spune foarte calma ca nu au mai avut astfel de probleme. Ii zic: doamna, nu ma intereseaza, imprimanta mea nu merge. Imi vreau banii inapoi! Pana la urma imi face legatura cu un tip care cica era omu’ priceput intr-ale cartuselor/imprimantelor; ii explic si lui problema, imi zice sa stau linistit ca teoretic nu ar trebui sa fie vreo problema…Uf…apoi imi spune ca ar fi bine sa merg cu imprimanta la ei la sediu. Pana mea, ce sa fac, dau bani pe taxi, merg pana la ei, poate se rezolva; sau stau si ma uit la imprimanta asteptandu-l pe Aladin. Hotarasc sa merg pana acolo. Odata ajuns, oamenii au foarte draguti, m-au poftit intr-o camera cu o canapea mare, unde se putea fuma si totodata degusta o cafea. In rastimpul sederii mele acolo admirand peretii, vine tipul “expert” si-mi spune ca S-A REZOLVAT!!! Am sarit in sus de bucurie, imi venea sa-i strang pe toti in brate! Cand mi-au bagat imprimanta in cutie, sa mi-o dea, mi-au oferit in plus un set de cartuse BONUS pentru faptul ca m-am ostenit cu plimbarea pana la ei. Ghiciti ce?! Patronul era ITALIAN. Nu stiu cat conteaza ca era Italian, conteaza ca este strain. Asa trebuie tratat un client, NU?!
PS – imprimanta mea merge acum! Daca aveti nevoie de cartuse, scrieti un coment si o sa va spun de unde le puteti procura. CIAOS!

2 comentarii:

  1. Frumos scris.....
    Oamenii aia au reusit sa faca un client fericit, nu-i asa?:) Si sunt convinsa ca acum, ca iti merge imprimanta, o sa le devii un client fidel, numai pentru faptul ca te-au tratat cu respectul cuvenit.
    Sa speram ca si patronii romani isi vor "alfabetiza" angajatii in ceea ce priveste DREPTURILE clientilor.
    Sa auzim numai de bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru un simplu cetatean dezinteresat, nu da tocmai bine in final asa un sfat per comentariu, dar petru cetatean des interesat, om interesant adesea...sa zicem ca se merita! :) dar numai daca ai imprimanta epson!!!
    Petru Rarutz Dragutz

    RăspundețiȘtergere