joi, 5 martie 2009

Ham-Ham prin Dorobanti

Intr-o zi de seara am ajuns prin zona Dorobanti, vestita pentru ifose/fite/pretiozitate. Mai exact in Piata Dorobanti. Trecand agale pe langa "masinili" de enspe mii de euroi am zarit un "peisaj" foarte familiar bucurestiului: catelusii maidanezi! M-a mirat initial aceasta "priveliste" deoarece credeam ca in respectiva zona de lux, parvenitism si snobism cainii comunitari nu se simt in largul lor. Dupa 3 secunde, timp in care neuronii mei (cei 2) se ciocneau ca besmetecii sa inteleaga situatia, am constientizat ideea in sine. Chiar in fata unui restaurant cu nume italienesc (Casa di...ceva) - ca deh, daca te cheama Gheorghe doar nu o sa pui numele restaurantului "Casa lu' Gheorghe"...ii dai si tu un nume de bonton, gen "Casa di Giorgio" - stateau la taifas 3 catei. Sedeau frumos intinsi, cu burtile pline, iar langa ei doua castroane (unul cu ciorba -felul 1- si unul cu niste bucati de carne si piure -felul 2-). Va dati seama?! Chiar si caine sa fii, in Dorobanti o duci boiereste!
Propun sa se faca un film cu titlul "DorobantiDog Millionaire".
Pe de alta parte doresc sa le arat maidanezilor din Dorobanti cum se prezinta un neam de-al lor din provincie (vezi poza).
P.S. - nu este cainele meu :)

Un comentariu: