duminică, 29 martie 2009

Mai exista oameni!

M-a sunat frate-meu si m-a rugat sa-i trimit la sibiu un ghiozdan (mai mare, dar gol). Zic bine...si merg la autogara Militari. Pe site-ul Transmixt era afisat un autocar la ora 14.30. Odata ajuns acolo, merg frumos la ghiseul respectivei firme si-o intreb pe madam unde-l gasesc pe sofer. Imi raspunde cu nasu-n calculator: ”Doarme”. Incerc sa-mi dau neuronii de trei orio peste cap, sa inteleg ceva...?? in 20 de minute trebuia sa plece autocarul si nenea soferu’ doarme?!? Isi ridica tanti ochii din calculator si cu ochelarii-n varful nasului, imi zice: ”pai nu mai e autocar la 2 jumate, ala circula numai martea si vinerea...” !!! Ce chestie, stateam ca boschetaru’ in autogara, pentru ca din greseala ajunsesem acolo intr-o zi de sambata. Totusi, mai aveam o sansa...autocarul de la ora 16.30. Eram intr-o mare dilema: mai aveam de asteptat 2 ore. Ce sa fi facut?! Sa fi mers pana acasa, iar cand ajungeam, sa ies iarasi pe usa, incat sa ajung la autogara?!; sau sa fi stat si sa fac ”marsuri” prin autogara. Dandu-mi seama ca aveam o lehamite totala sa ma plimb pana la metrou...si inapoi, am ramas in autogara. Iata ca in acest fel mi-am inceput ”plimbarea romantica” pe langa autocarele aliniate ca spicele de grau. In “defilarea” mea “autogarista” am zarit un microbus care avea scrisa destinatia Alba-Iulia. Prin deductie, trecea prin Sibiu. Asa ca l-am abordat pe tovarasul sofer sa duca comedia de rucsac pana pe “malul Cibinului”. Vorba aia…scuteam 1 si jumatate de asteptare. Cu “dintele albastru” lipit de ureche imi spune ca duce ghiozdanul (GOL) la Sibiu pentru 20 de Lei. W.T.F ?!? Cum pana lu’ Hector sa dau doar pe transportul mizerabilului rucsac mai mult decat costa el?! Ii spun “hai pa” lu’ “soferu’ camatar” si-mi incep din nou “patrularea”. In incercarea de a nu ma lua plictisul, m-am “holbat” prin jur. La un moment dat, am observat un “marocan” pechinez care incerca sa abordeze doua fete (fie vorba intre noi, tipele nu aratau ca tocmai iesisera de la biblioteca). Mai apoi am zarit un sofer care purta intr-un mod super-tacticos la cureaua pantalonilor, o teaca de pistol. Sigur isi tinea prezervativele acolo…sa nu-l controleze nevasta. Ca peisajul sa fie complet, mai exista in autogara un alt “marocan” care vindea curele, sau incerca sa vanda, pentru ca a fost luat in vizor de paznicul autogarii, care l-a izgonit…bineinteles dupa multe vorbe pe un ton ridicat…si amenintari. Trecand peste toate aceste aspecte din autogara, a venit si momentul in care m-am intalnit cu domnul sofer. Ma simteam ca la surprise…surprise. Bucuros nevoie mare, i-am explicat situatia, a acceptat sa duca rucsacul, asa ca am bagat mana in buzunar oferindu-I 10 lei (pentru serviciu). A luat “pachetul”, a luat banii, dupa care –spre zbuciumata mea mirare- mi-a intins inapoi o bancnota de 5 lei. M-a impresionat. Asa DA oameni! Rezumat: un figurant de sofer mi-a cerut initial 20 de lei pt transportul rucsacului, iar nenea de la Transmixt a facut acelasi lucru pentru 5 lei!!! MAI EXISTA OAMENI!

3 comentarii:

  1. Daca nu se lacomea nenea ala care ti-a cerut 20 de lei, nu ii iesea si lui bani de un suc???? Dar, asa sunt unii...nu se multumesc cu putin.
    Dar, ma bucur ca MAI EXISTA SI OAMENI!

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer eu cred ca e 1 la o mie care face acest gest nus dak vei mai avea ocazia sa primesti aceasta oferta

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut barbate,sa stii ca raman placut impresionat de modul in care expui tu treburile aici.Ai tu ceva al tau,daca va citi cine trebuie cu siguranta o sa ajungi mai sus decat esti acum.Te saluta prietenul tau marian...adica eu:)

    RăspundețiȘtergere