miercuri, 28 ianuarie 2009

Blonda si cele 5 minute

Aceasta postare este pentru "neamul" blondelor. In seara de miercuri (28.01.2008) am avut o discutie "deschizatoare de minte" cu o stimabila colega de serviciu. Hai sa o numim Eufrosina. Draga mea colega (blonda) era foarte intrigata de ce ar putea face un om/ o fiinta umana in 5 minute. Rascolind resursele creierului meu (ce-i drept cam putine - pentru ca nu stiu ortografie-), am ajuns la urmatoarele idei:
  • - in 5 minute poti sa bei o bere, daca esti insetat.
  • in 5 minute poti sa vorbesti pe mess, iar sefu' tau sa creada ca muncesti.
  • in 5 minute poti sa fumezi o tigara, asteptand cheful de munca.
  • in 5 minute poti sa-ti pudrezi nasul (la propriu, daca esti fata - la figurat, daca esti OM).
  • in 5 minute poti sa vrajesti o blonda in discoteca (cu dedicatiune...)
  • in 5 minute poti sa-i raspunzi unui "anonim" care se chinuie sa formuleze o fraza in juma' de ora.
  • in 5 minute poti sa razi ca un aiurit (cum sunt eu), iar colegii tai sa creada ca esti beat.
  • in 5 minute poti sa faci "schimb de fluide" cu o persoana in toaleta unei crasme.
  • in 5 minute poti sa-ti stresezi perechea, iar mai apoi sa-i dai dreptate.
  • in 5 minute poti parcurge 1 metru cu masina prin bucuresti.
  • in 5 minute dupa ce te plimbi prin ploaie, iti dai seama ca nu este romantic deloc.
  • in 5 minute poti "sparge" in mall, banii de pe o luna de munca.
  • in 5 minute poti sa citesti postarea mea, iar in 2 minute poti sa comentezi!

Revenind la discutii "kant-iene", mi se pare dragut/ copilaresc sa folosesti ca persoana, intr-un moment fara inspiratie, replica: "sunt blonda/ sunt blond". Dragii mei citareti de blog PERSONAL, va rog sa nu va mai stresati cu "bla, bla, bla-uri". Daca reusiti sa va concentrati energia inspre treburile care va aduc implinire, atunci iesiti repede de pe mizeria mea de BLOG, deoarece postez numai porcarii :)

4 comentarii:

  1. ma inclin in fata ta, maestro! Daniel Stoenica

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Stoenica, tin sa accentuez ca noi blondele putem face in doar cinci minute toate cele listate mai sus( sa bem o bere si sa fumam o tigara vorbind pe mess pentru a lasa impresia ca te-a aburit unu' raspunzand urgent la ceea ce deja anticipezi ca ar vrea sa spuna OMUL, ca sa poata sa iti de-a in final dreptate , sa radem in timp ce ne pudram nasul pentru a ne indrepta spre un mall sa cheltuim intr-o secunda salariu celui de langa noi :)) Si sa nu uit " Binili INVINGE! toate femeile din LUME stiu ca BINILE INVINGE!"

    RăspundețiȘtergere
  3. imi cer scuze aveam senzatia ca de Stoenica e domnul Bledea.........( cu un nou nume de cod)..

    Eu- " eufrosina"

    RăspundețiȘtergere
  4. Personajul "Eufrosina" este unul dintre cele mai zburdalnice exemplare umanoide. Puterea ei de sinteza este ca un elastic...:)
    Cu aceasta ocazie o anunt ca nu toti oamenii cu prenumele Daniel, trebuie sa fie si Bledea :P
    Stimabile Dani (nu EU, ci Stoenica), te rog sa intelegi blondele. Din pacate, Eufrosinei i s-a dus culoarea artificiala din par, odata cu ploaia de joi :)

    RăspundețiȘtergere