miercuri, 21 ianuarie 2009

Vand telefon...ascultat!

Acum c-a trecut, relativ, "isteria" Obama, o alta chestiune ne gadila urechile, posibil si la propriu. Vai, se asculta telefoanele de catre servicii. Wow, ce noutate! Doar cu un simplu "search" pe google poti gasi fel de fel de gadget-uri pentru a asculta un telefon. In Romania le gasesti, la preturi acceptabile. Deci, daca un om obisnuit, din popor, poate asculta cum Tantzica lui vorbeste cu Vasilache despre intalnirea lor seara pe deal langa stejarul falnic, unde si-au scrijelit initialele, e simplu de stiut ca si serviciile vegheaza.
Ar fi dragut sa auzi o discutie intre doi amanti (in principiu, femeie si barbat), care au paranoia ascultarii telefoanelor: "...draga mea, as vrea ca orificiul meu bucal sa cunoasca zona pe care te dai cu ala care rimeaza cu fistic...lipstic; apoi vreau sa cunosc bucuria unui copil neintzarcat, ca pe urma sa facem o incursiune literara in Povestea...lui Creanga, despre culesul porumbului". Dupa ce gandurile nebunatice se plimba prin mintea domnitei, rosteste: "Ai vazut filmul Black Beauty? Ce frumos alerga el pe dealuri, mai ales pe langa stejari; ce frumos arata Luna cand e pe mijlocul cerului". Asadar, intr-o traducere aproximativa, EL ii spune ce o sa faca in momentul cand se intalnesc, iar EA expune coordonatele (loc si timp).
In alt spectru, oare cum vorbesc cei care fac "dealerii" cu narcotice?! E ceva de genul: "auzi tovarase, tocmai ma pregateam sa fac un cozonac si mi-am dat seama ca nu am Faina. am fost si la Chioscul din Colt, dar nu era; adica era inchis. ce zici treci pe la mine? as avea nevoie de Faina cam cat sa-mi ajunga toata saptamana cozonacul. sa mananc o Felie in fiecare zi, asa de pofta!"... iar a doua versiune, pentru alta tipologie de "marfa", ar suna cam asa: "vericule, tre sa predau maine la ora de desen un tablou. problema e ca n-am Foitza. ai tu sa-mi aduci? vreau sa pictez Frunze, macar nota 7 sa iau."
Uite asa, incet incetisor, ascultatul telefoanelor ajunge in stadiul de psihoza.
Alo, Alo, da-te dom'le jos de pe fir, ca distragi atentia clientilor!

Un comentariu: