vineri, 13 februarie 2009

Banc, banc...maimuta sta pe tanc

Salutare!
Acum ca tocmai a inceput weekend-ul, iar eu am savurat mai mult suc de hamei, doresc sa va delectez cu 2 bancuri...interesante/ funny - zic eu!
A aparut un nou virus avand denumirea: "munca". Daca primesti vreo "munca" de la vreun coleg sau de la seful tau, sub nici o forma nu te atinge de el! Acest virus poate distruge complet viata ta personala. Daca vei considera ca ai fost infectat, ia-ti urgent haina si 2 prieteni, duceti-va la primul bar si incercati sa va devirusati. Comandati 3 pahare de ceva, repetati de 4 ori, dupa care veti constata ca "munca" s-a sters complet din capul vostru ... Trimite urgent acest msg.. cel putin la 5 prieteni. Daca observi ca nu ai 5 prieteni, atunci ai fost infectat cu virusul "munca" si acesta iti guverneaza deja viata. Motto: Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei !
...iar al doilea...daca nu radeti...MA SUPAR!
Doctorul american spune: - La noi, in America, medicina e asa de avansata, ca scoatem un rinichi de la unu', il transplantam la altu' si dupa 6 saptamani ala deja isi cauta de lucru! Doctorul german raspunde: - E nimica toata; la noi, in Germania , scoatem un plaman de la unu', il transplantam la altu' si dupa 4 saptamani ala deja isi cauta de lucru! Doctorul rus spune: - Nici asta nu-i mare scofala; la noi, in Rusia, scoatem 1/2 de inima de la unu', o transplantam la altu' si dupa 2 saptamani amandoi deja isi cauta de lucru! Se ridica doctorul roman si raspunde: - N-avem ce sa comparam, toti sunteti inapoiati fata de noi; la noi, in Romania, am luat unul fara creier si fara inima, l-am pus prim-ministru si acum toti ne cautam de lucru...
Multumiri persoanelor care mi le-au trimis ;)
Enjoy & weekend relaxant!!!

Un comentariu:

  1. pe langa fara inima si fara creier ar trebui sa spunem de prim-ministrul nostru ca e si "fara picioare". E atat de "mic" (si la propriu si la figurat), incat ma tot gandesc de unde ii vin toate ideile astea tampite, despre cum vom iesi noi din criza. Aaaa, acu' m-am prins. Are capul mare:):)
    sa auzim numai de bine

    RăspundețiȘtergere