marți, 10 februarie 2009

Relatare din viitor

Este o zi frumoasa de martie. Aseara am fost la cinema. S-a lansat un film care a castigat multe premii. Povestea incepe de aici: din intamplare, l-am cunoscut pe un baiat care rupe bilete la intrarea in cinema, am stat la o bere, dupa care mi-a spus ca urmeaza ca peste doua seri sa fie premiera unui film indian care a castigat multe "bile de aur", "kafce" si "oscare". Intrigat de propunerea omului, intreb: "o sa fie film de ala in care se apuca aia de cantat cu vocile mai subtiri decat ale mariei din carei?!" ... Dupa ce mai soarbe o gura din bere, tipul ma linisteste: "...nu dom'le, e vorba despre altceva, in stilu' emisiunii pe care o facea Iantu". Nedumerit, beau si eu doua guri de bere dupa care zic: "Aaa, emisiunea cu copiii. Joaca si Michael Jackson in film?!". Vazand omul ca eu am luat-o pe ogor, ma opreste din elucubrare spunand apasat: "Nu bre, e vorba de emisiunea aia cu miliardarii, cand ii intreba pe aia diverse chestii!!!" Gata, ma lamurise omul. Am acceptat invitatia lui, asa c-am facut efortul si-am platit berile. In cele doua zile inainte de premiera stateam cu biletul in buzunar, ars de nerabdare; ma simteam ca un abstinent. Nu mai fusesem la cinematograf de prin liceu. A venit si seara cu pricina. De emotie imi sareau toti "popcornii" din punga. M-am asezat pe scaun, a inceput filmul, iar pana la sfarsit cred ca mi-am redus pana si ritmul respirator, ca nu cumva sa pierd o scena. Inchegarea scenelor de catre regizor a fost (este) geniala. Parca-i vedeam pe multi din sala identificandu-se cu unele reactii ale actorilor, cat despre "Jamal Malik", personajul principal am numai cuvinte de lauda. Asadar, nu a fost un film indian (cum credeam eu) ci este o expunere motivationala care exhaustiveaza liricul si-n acelasi timp transcede o bucata a existentialismului uman :)) Dragii mosului, daca vreti ca iepurasul de paste sa va aduca niste cadouri frumoase, puneti mana si vedeti acest film. Economisiti banii pe care intentionati sa-i dati pe tigari si VIZIONATI-L!!! Ce bine c-am iesit din iarna!

3 comentarii:

  1. Deci, spui ca nu seamana cu filmul ala indian "Calul alb":)

    O sa ma uit si eu sa-l vad.
    Mersi de pont.

    RăspundețiȘtergere
  2. vezi http://blog.alegeriprogen.md

    RăspundețiȘtergere
  3. ce coincidenta ...articolul tau publicat de tine il am ca aplicatie la proba orala la limba romana..inseamna ca tu esti emitatorul din aceasta situatie de comunicare....

    RăspundețiȘtergere