duminică, 8 februarie 2009

Deflorarea microfonului

Intr-o seara...
Eram la o importanta (pt mine) zi de nastere. "Actiunea" s-a desfasurat intr-un club dragut din bucuresti (le fac reclama pt o bere :). Trebuie sa specific ca "zburdalnicia" a avut 2 parti: cam pana la 12 noaptea am stat frumos la povesti si degustari de alcoale la o masa; dupa miezul noptii, ca sa evitam transformarea in varcolaci am coborat in subsolul clubului unde nu era altceva decat Karaoke! Sa recapitulam: alcool, tutun, ochisori rosii, neuroni ametiti si...si...karaoke!!!Wow, mai ceva decat un cocktail Molotov.
"Cantam sau nu cantam"?!...se auzea de la masa noastra. La un moment dat, prins sub vitejia sucului de hamei am calcat apasat catre nenea care statea la pupitru si striga..."veniti, incrieti-va la karaoke; doar asa puteti sa va faceti de ras in fata prietenilor vostri"! Cand am auzit de este loc de ras, ma gandeam ca eu vreau la karaoke, nu la stand-up comedy! Intr-un final i-am spus MC-ului (cel care face treaba pe acolo) ca m-ar interesa o piesa, insa as vrea s-o cand alaturi de trei prieteni. M-a intrebat daca suntem haiducii lu' 7 cai...i-am raspuns ca nu; de fapt noi eram un melanj de andre-3sudest-bamby-sioricealtceva! Pentru un premiu de 10 mandarine, ghiciti ce piesa am ales?! Nu, nicidecum "lasa-ma papa la mare in Bulgaria", ci "Casuta noastra...de nebuni"!
A venit momentul...trebuia sa fim in fata publicului. Noi 4 baieti si 2 amarate de microfoane. Cum inca mai aveam putina logica matematica in creierase am decis: 1 microfon la 2 baieti. Sa inceapa show-ul!!!...si trageam de bietul microfon de parca era teava de gaze rusesti. Cantam eu jumatate de refren, apoi canta companionul jumate. Ca in filmele cu prosti. Nu o sa vorbesc despre interpretare pentru ca stiu ca moga nu-mi citeste blogul, dar pot sa vorbesc despre vocea ragusita de dupa..."cantare". Degeaba am incercat sa-mi ung gatul cu inc-o bere...niciun efect: tot voce ragusita de octagenar aveam.
In concluzie, am insirat toate randurile de mai sus pentru a mentiona prima mea afirmare in fata "microfonului de karaoke"!
P.S. - Rog persoanele care m-au/ ne-au filmat cu telefoanele mobile sa nu bage imaginile pe youtube. Mersi!

2 comentarii:

  1. Am vrut sa pun pe youtube filmuletul dar din pacate mi-am prajit monitorul, asa ca acasa nu am acces la internet... Promit solemn sa incarc filmuletul imdediat ce imi voi repara monitorul

    RăspundețiȘtergere
  2. Ideea era sa NU-L pui pe youtube...hi, hi, hi

    RăspundețiȘtergere