vineri, 27 februarie 2009

Postare...din deplasare 3

La seminarul la care cu mandrie-n suflet am luat parte au fost prezente persoane din Republica Moldova, Ukraina, Georgia, Belgia si Armenia. Stand la o poveste cu un domn din Moldova, am aflat ceva foarte interesant dar in acelasi timp injositor. Poate unii nu stiu insa cei din Moldova au nevoie de viza pentru a intra in Romania. In fine, acest aspect nu ar fi prea deranjant deoarece Romania e membra UE, asa ca politicile comunitare au diverse reguli. Ok, partea *draguta* de abia acum vine: CONCRET - un cetatean la Republicii Moldova isi propune sa mearga in Italia. Are nevoie de viza. Cum credeti ca isi ia respectiva viza?! GREU!...pai, ca fapt divers pentru viza de Italia, moldoveanul trebuie sa vina la ambasada Italiei de la Bucuresti, deoarece in Moldova nu exista o astfel de ambasada (asa am inteles eu). Pentru ca persoana din Moldova sa ajunga in Bucuresti pentru viza de Italia, trebuie sa primeasca initial viza pentru Romania!!! O intreaga distractie, nu?! Va dati seama de cate vize ar avea nevoie ca sa viziteze Kenya, spre exemplu?! P.S - Noi, romanii, pentru a lua viza de Kenya trebuie sa mergem in Anglia, pentru ca in tara noastra nu exista misiune diplomatica . Imaginati-va cate *plimbari* trebuie sa faca un moldovean. PA!

4 comentarii:

  1. Chiar nu stiam ca in tara noastra nu e misiune diplomatica a Kenyei....Ce greu mi-ar fi acu sa ajung in Anglia sa-mi iau viza de Kenya...Mai bine ma duc in Tenerife:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ca le-o fi greu pentru cetatenii Moldovei sa-si ia viza pentru o tara din Occident, mai ales daca trebuie sa vina-n Romania pentru acea viza. Dar pun si eu o intrebare, tot ca un cetatean simplu: de ce ,,moldovenii''(in fapt fratii nostrii romani de peste Prut) nu vor sa-i doboare pe comunistii aia imputiti de la Chisinau, in frunte cu ,,presedintele moldovean'' Voronin?? Nu vad la ce inapoiere economica, culturala, spirituala i-au dus nenorocitii aia?? Si atunci,de ce sa nu merite sa fie tratati asa? Nu le-a dat Romania curent electic cand ei n-aveau?Iar ei cu cine au votat atunci? Cu fortele pro-sovietice, pro-moscovite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnule critic...daca moldovenilor li s-a pus pe masa tava ruseasca, ce sa manance bietii oameni. Noi (romanii) am servit la mic dejun, pranz si cina "comunism" timp de 45 de ani. Daca doar asa ceva ni s-a pus pe masa?!...Liderii politici sunt bucatarii, asa ca incercam sa ne conformam...prin deductie, asa fac si moldovenii.
    @ lacramioara: Tenerife suna bine! daca platesti biletul de avion, promit ca achit eu nota de la restaurant :D

    RăspundețiȘtergere