miercuri, 4 februarie 2009

Ce sa scriu?!

Buna sa va fie inima tuturor! Conasilor, in asta postare o sa scrie tastatura subsemnatului cu gandul la ce oare ar fi bine sa silabisesc pe acest aiurit de blog astfel incat sa-l transform intr-un pomelnic al unor persoane care considera ca subiectele mele sunt culese de pe aratura. Cred c-ar trebui sa le fac pe plac. De ce sa scriu despre societatea in care traiesc?! De ce sa scriu despre unele situatii pe care eu le privesc intr-un ALT mod?! De ce sa nu-mi intitulez blogul "Aici scriu parerile altora"?! Nu o generalizez, insa persoanele care ar raspunde cu "DA" la intrebarile mele de mai sus, au in ei inconstient impregnata viziunea politico-sociala de STANGA...spre extrema! Chiar daca am tratat problema lu' nea nicu, sustin sus si tare ca nu exista in fiinta mea "vizionara" nicio milizona cu reminescente comuniste. In vechiul regim oamenii erau luati la gramada. Trebuiau sa aiba toti aceleasi pareri, idei, preocupari. Spiritul de turma va spune ceva?! Imi pare rau ca-mi dezamagesc unii "fani", insa imi permit sa am si eu cate o parere despre tara/ lumea in care traiesc. Pe bune, chiar as scrie despre alte chestii...trestii, dar pana acum nu am avut norocul sa interactionez cu extraterestrii. Daca vreunul dintre voi a avut o astfel de experienta si inca mentine legatura cu ei, va rog insistent sa le dati link-ul blogului meu :).
Am niste gadilituri pe creier asa ca o sa clarific inca o chestiune. Stiu ca va doriti sa scriu articole, anchete, reportaje, relatari, telegrame...cat mai interesante, doar ca nu lucrez la ziar/ in presa. Fac mea culpa ca imi vin ideile/ subiectele pentru blog asa simplu doar degustand 1/o/una bucata tigara. Poate ar fi trebuit sa ma pregatesc mult mai mult. Ar fi o idee buna sa-l citesc pe Kant inainte de-a posta ceva?! Lasand gluma la o parte (unii cred ca arata mai interesanti daca sunt tot timpul sobrii), viata mea se impleteste cu realitatea sociala/ politica etc. N-am avut norocul sa stau inchis intr-un cub de plexiglas, astfel incat mediul extern sa nu ma "atinga".
Sunt un simplu cetatean, iar taxele din salariul meu care se duc la bugetul de stat imi permit sa-mi expun abstractiunile!
Ca sa conchid a-la-Lapusneanu: "Daca voi nu vreti, eu...o sa fiu tot aici!"
- pe bledea.blogspot.com - iar sectiunea "comentarii" este FOARTE deschisa!

3 comentarii:

  1. ia mai usor cetatene bledea! ia mai baga un test din ala sa ma relaxeze ca din istea dastepte nu mai prea tolerez... ca ma complexezi musiu. hai pupation!

    RăspundețiȘtergere
  2. un text am vrut sa spui...

    RăspundețiȘtergere
  3. nene, mi-ai trimis 20 de mailuri cu adresa matale, cu mesajul "nu e spam, e un blog". ba e spam si inca unul jenant. adresa matale de blog ai scris-o gresit! macar atata lucru puteai sa faci, sa-ti scrii adresa corect. ai pus slasurile invers!!!! si lipsesc si cele doua puncte (:). nimeni nu o sa intre pe blog, te-ai ostenit degeaba. eu am facut un efort sa iti tastez corect adreesa ( http://bledea.blogspot.com in loc de http\\bledea.blogspot.com ), dar altii nu o vor face; asta ca sa-ti spun chestiile astea...
    si lasa-te de spam, ca in Romania se pedepseste deja. Providerul e nevoit sa te desconspire, daca cineva te da in judecata.

    l.

    RăspundețiȘtergere