luni, 23 februarie 2009

Sunt un vizionar, ce "modestia" mea!

Slumdog Millionaire a castigat 8 premii OSCAR! Cei care citesc intr-un mod constant ce chestii-trestii scriu eu pe blog o sa inteleaga probabil de ce sunt un "vizionar"; pentru voi cei care nu prea cititi blogusorul...va explic: in urma cu 2 saptamani am scris un articol pe blog "Relatare din viitor"!...in respectiva postare am vorbit despre Slumdog Millionaire...spuneam eu in imaginatia mea ca filmul a castigat mai multe "oscare". Se pare ca am avut oarece dreptate. "Mai multe" insemnand 8! Iata categoriile la care a castigat: - BEST PICTURE - BEST DIRECTOR - BEST ADAPTED SCREENPLAY - BEST CINEMATOGRAPHY - BEST FILM EDITING - BEST ORIGINAL SCORE - BEST SONG - BEST SOUND MIXING Mai mult de atat ce sa zic...oare am avut dreptate?!...of, of, ce modest sunt!...link-ul este argumentul meu :) http://bledea.blogspot.com/2009/02/relatare-din-viitor.html

2 comentarii:

  1. sarlatane :)) Filmul a luat multe premii la BAFTA, era logic ca la Oscar se se repete povestea :D Dar daca ai intuit tu de capul tau, atunci bravo:))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Coss: cand am scris articolul "relatare din viitor" inca nu fusesera premiile Bafta! ...dar cum spuneam...sunt un geniu, iar cea mai mare calitate a unui geniu e sa fie modest :))

    RăspundețiȘtergere