vineri, 27 februarie 2009

Postare...din deplasare 2

Intr-un final am vizitat si manastirile Voronet, cat si Humor. A fost o *expeditie in grup*! Nu o sa vorbesc din privinta cucernica aceasta experienta, ci ca un simplu observator al unor cladiri vechi din secolul 14. La Voronet mi-a placut mult zidul cetatii care inconjoara manastirea, precum si turnul de deasupra portii de la intrare. La Humor, nu exista un zid inconjurator, in schimb mi s-a parut interesant turnul *de veghe* din cadrul manastirii. Cand o sa ajung acasa o sa pun si poze pe blog - ca sa vedeti cam ce am zarit eu. Bye, bye!

2 comentarii:

  1. Si eu le-am vazut cand eram mic, sunt intr-adevar impresionante, mai ales pictura, albastrul de Voronet, care este renumit in toata lumea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da. Voronetul este albastru, iar Humorul este verde. Ce-i drept fiecare dintre aceste manastiri au o latura/ parte unde picturile se deterioriaza foarte repede. Probabil infiltratii de apa sau deoarece sunt in zona cu mai putin soare...

    RăspundețiȘtergere