vineri, 27 februarie 2009

Postare...din deplasare 1

Turism ne-ecumenic la Voronet. Doamna ministresa a turismului romanesc inexistent, a venit cu geniala idee prin care o sa se revigoreze sectorul turistic - turismul ecumenic-! Alaturi de 2 colegi de serviciu am venit la Voronet. De fapt, din acest loc scriu aceste randuri - aici chiar exista internet, daca nu stiati! -...iar locul e SUPERB! Ca sa revin ...nu am sosit la Voronet cu ganduri de evlavie, ci pentru un seminar legat de colaborarea transfrontaliera. Am observat ca in ultimele zile, de cand sunt plecat din capitala si n-am mai scris pe blogusor, mi-a scazut traficul :( O sa fac tot posibilul sa nu va dezamagesc, asa ca la intoarcerea din *interesul de serviciu* voi scrie mult mai multe! Atat deocamdata...ma asteapta munca...aceasta postare o sa aiba o continuare cand o sa am timp!!! Va salut cu drag si spor pentru al patriei viitor! to be continued...

2 comentarii:

  1. chiar ma bucur ca ai reusit sa ajungi prin zona aceea
    dar afla de la mine ca ce ai vazut la voronet nui nimic
    poate o sa am ocazia anu asta sa va duc in zona radautiului
    acolo sa vezi traditii si manastiri

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi de propunere si invitatie ALA!!!

    RăspundețiȘtergere